Novinky
*Přesně po roce je řidičům fleetových e-aut k dispozici nový chytrý futurego kabel. *Oproti loňské verzi má intuitivní povelový displej, archivuje data, je menší, lehčí, má uživatelsky vyměnitelnou SIM a jedná se o stanovené měřidlo. *Připojení k internetu dává fleetmanagerům celkovou kontrolu nad dobíjením auta. *Díky výměnným nástavcům umožní nabíjení elektromobilů kdekoli a kdykoli. *Dobíjecí stanice identifikuje typ použitého nástavce a nastaví optimální parametry pro nabíjení. Stačí připojení k 400voltové nebo 230voltové zásuvce a služební elektromobil může doplňovat energii kdekoli, aniž by to tom fleetový manažer ztrácel přehled. Zařídí to dobíjecí kabel futurego, který díky připojení k internetu a integrovanému fakturačnímu elektroměru umí přenášet veškerá data o dobíjení. Druhá generace tohoto užitečného pomocníka ČEZ pro firemní flotily umožní např. řidičům lepší ovládání díky displeji, výhodou pro provozovatele vozového parku je i archivace dat po dobu jednoho měsíce. Tato přenosná dobíjecí stanice s výměnnou sadou konektorů a dobíjecím výkonem až 22 kW zvyšuje celkovou bezpečnost při dobíjení pro lidi, auta i elektrické sítě.
*Slevová akce potrvá až do konce letošního roku *ČEZ nabídne věrným zákazníkům nejnižší ceny v ČR za dobíjení na ultrafastech *Řidiči na tarifu Premium nově ušetří až 45 % oproti neregistrovaným řidičům, tarif Standard umožní 35 % úsporu *Tarif Premium je tak nyní nejlevnější na trhu ve srovnání 3 největších dodavatelů *Na ultrarychlých stojanech ČEZ dnes lidé dobíjí ve 12 ze 14 krajů České republiky Tarify služby futurego pro dobíjení elektromobilů v síti veřejných stanic ČEZ platné od 1. října umožní řidičům výrazně ušetřit za odebrané kWh u ultrarychlých stojanů. Díky kampani „Z 0 na 100“ tak zákazníci oproti neregistrovaným řidičům uspoří na tarifu Standard 7 korun na kWh a na tarifu Premium 9 korun na každé odebrané kWh. Síť stojanů ČEZ je nejvyužívanější v České republice, za loňský rok řidiči u jejích stojanů odebrali více než 5,5 milionů kWh certifikované bezemisní energie. Letos by to mělo být přes 7 milionů kWh. Dobíjecí stanice vznikají díky Operačnímu programu Doprava i z vlastních prostředků ČEZ.
Jsou přibližně stejné velké, mají podobné použití a stejný pohon. Jen je od sebe dělí jedno století. Řeč je o menších užitkových vozidlech s korbou poháněných elektřinou. Starší z nich energetici využívali už v roce 1923, kdy nákladní elektromobil sloužil k dopravě materiálu při výstavbě vodní elektrárny v pojizerském Spálově, která dodnes v rámci Skupiny ČEZ vyrábí bezemisní elektřinu. Po sto letech se malý užitkový elektromobil do služeb ČEZ vrátil. V Jaderné elektrárně Temelín slouží k přepravě menšího zařízení a materiálu.
Závodníci v elektromobilech nejrůznějších značek si poslední srpnovou sobotu dali krátké dostaveníčko v Dukovanech. Přestávky využili k doplnění energie i k prohlídce elektrárny a infocentra. Stalo se tak v rámci 3. Agrotec Eco Rally Hustopeče, která je součástí seriálu EcoRally určeného primárně sériovým elektromobilům. Jeho třetí ročník se letos premiérově jede se statutem Mistrovství České republiky pod hlavičkou Autoklubu ČR a ČEZ je partnerem šampionátu.