Dobíjejte v Česku i v zahraničí s aplikací futurego
Jednoduše a rychle dobijete svůj elektromobil nejen u stanic ČEZ, ale také u našich partnerských stanic v Česku, Polsku, Německu, Rakousku, na Slovensku a na Slovinsku.
Zaregistrujte se a stáhněte si mobilní aplikaci futurego. V ní pak stačí aktivovat dobíjení a kabelem připojit elektromobil.
- Nejrozšířenější síť stanic
Využijte nejrozšířenější a nejvýkonnější síť stanic po celém Česku
- Výhodný ceník
Naše ceny jsou jedny z nejvýhodnějších
- Zákaznická podpora 24/7
Ozvěte se nám kdykoliv a společně to vyřešíme
- Bezemisní elektřina
Garance odběru bezemisní elektřiny z obnovitelných zdrojů
Přinášíme vám nejdůležitější informace o našich službách
Kolik stojí dobíjení na stanicích ČEZ a s čipem ČEZ na stanicích cizích?
Ceníky jsou k dispozici zde.
Co dělat, když dobíjení nefunguje?
Chybové hlášení: Konektor je obsazený
Zřejmě se jedná o nesprávný postup při spuštění dobíjení přes aplikaci. Odpojte, prosím, kabel z vozidla a znovu zahajte dobíjení přes aplikaci. Jakmile se Vám zobrazí modrá obrazovka, zapojte kabel do auta. V případě, že Vám stanice stále hlásí obsazený konektor, volejte na naši zákaznickou helplinku +420 211 040 101.
Dobíjení se po zahájení ihned ukončí
Zkontrolujte prosím, zda máte správně přidanou platební kartu, její expiraci a zda jsou všechna dobíjení zaplacena (v mobilní aplikaci futurego v hlavním menu / Můj účet / Přehled plateb). Pokud ani tak nemůžete zahájit dobíjení, prosím volejte na naši zákaznickou helplinku +420 211 040 101.
Aktuální dobíjení mi zmizí v Aplikaci
Prosím, volejte na naši zákaznickou helplinku +420 211 040 101. Dobíjení Vám ukončíme na dálku.
Jak ukončím dobíjení?
- Pomocí aplikace – na obrazovce s aktuálním dobíjením posuňte šipkou doleva. Tím je transakce ukončena a je možné odpojit kabel.
- Pomocí RFID čipu – na displeji stanice zvolte konektor, na kterém dobíjíte, stiskněte STOP a identifikujte se čipem pro ukončení transakce. Poté je možné odpojit kabel.
Aplikace mi hlásí Nemožnost zahájení dobíjení z důvodu souběžného dobíjení
Předchozí dobíjení je zřejmě neukončené. Pro jeho ukončení kontaktujte naši zákaznickou linku +420 211 040 101.
Nelze odpojit kabel z vozidla
Po ukončení dobíjení zkuste vůz zamknout a znovu odemknout. Kabel by měl jít odpojit. Pokud jeho vytažení nadále není možné, kontaktujte naši zákaznickou linku +420 211 040 101.
Nelze odpojit kabel ze stanice
Zřejmě došlo k uzamčení kabelu z důvodu příliš rychlého pokusu o vytažení ze stanice. Zkuste opětovně připojit druhou koncovku kabelu do vozu, zahájit dobíjení a poté dobíjení ukončit. Jakmile se na stanici zobrazí hláška pro odemčení konektoru, kabel je možné ze stanice odpojit.